beton
Tunnelverlichting Fietstunnel - Alkmaar
- Tags:
- beton
- fiets infrastructuur
- mensen
Overstroombare brug Westenholte
- Tags:
- aanbevolen
- beton
- water
Huizen zittreden met bamboe
Ontwerp en realisatie: Oranjewoud. Materiaal: glad beton en solid bamboo.
cirkelvormige betonnen bank Bureau Stoep
- Tags:
- banken
- beton
- landelijk gebied
brug genomineerd voor betonprijs 2012
Brug genomineerd voor de Nationale betonprijs. Ontworpen en voorbered door ipv Delft.
- Tags:
- beton
- verkeersbruggen
- water
Brug Ontpoldering – Noordwaard, ontwopen door ipv Delft
- Tags:
- beton
- verkeersbruggen
Fietsbrug Nigtevecht
Inpassing
De boogbrug over het Amsterdam-rijnkanaal is optimaal afgestemd op de omgeving. Het is transparant, slank en eenvoudig. Met name de inpassing van de hellingbanen van de fietsbrug, die vanwege de vereiste doorvaarthoogte van 10 meter een aanzienlijke lengte hebben, vormde een uitdaging. Aan de ene zijde ligt de hellingbaan op poten parallel aan het kanaal, zodat gebruikers uitzicht hebben over de nieuwe natuur-stapstenen langs het kanaal. De hellingbaan aan de oostkant is compact, om het vrije uitzicht behouden en het landschap zo min mogelijk te versnipperen.
Trappen aan weerszijden van de hoofdoverspanning vergroten zowel veiligheid als comfort voor voetgangers. Zij hebben zo een kortere route. Daarnaast voorkomt de scheiding van fietsers en voetgangers op de hellingbanen onveilige verkeerssituaties.
meer informatie: Projectpagina
Fietsbrug Nigtevecht
Inpassing
De boogbrug van ipv Delft over het Amsterdam-rijnkanaal is optimaal afgestemd op de omgeving. Het is transparant, slank en eenvoudig. Met name de inpassing van de hellingbanen van de fietsbrug, die vanwege de vereiste doorvaarthoogte van 10 meter een aanzienlijke lengte hebben, vormde een uitdaging. Aan de ene zijde ligt de hellingbaan op poten parallel aan het kanaal, zodat gebruikers uitzicht hebben over de nieuwe natuur-stapstenen langs het kanaal. De hellingbaan aan de oostkant is compact, om het vrije uitzicht behouden en het landschap zo min mogelijk te versnipperen.
Trappen aan weerszijden van de hoofdoverspanning vergroten zowel veiligheid als comfort voor voetgangers. Zij hebben zo een kortere route. Daarnaast voorkomt de scheiding van fietsers en voetgangers op de hellingbanen onveilige verkeerssituaties.
Meer informatie: Projectpagina
Fietsbrug Nigtevecht
Inpassing
De boogbrug van ipv Delft over het Amsterdam-rijnkanaal is optimaal afgestemd op de omgeving. Het is transparant, slank en eenvoudig. Met name de inpassing van de hellingbanen van de fietsbrug, die vanwege de vereiste doorvaarthoogte van 10 meter een aanzienlijke lengte hebben, vormde een uitdaging. Aan de ene zijde ligt de hellingbaan op poten parallel aan het kanaal, zodat gebruikers uitzicht hebben over de nieuwe natuur-stapstenen langs het kanaal. De hellingbaan aan de oostkant is compact, om het vrije uitzicht behouden en het landschap zo min mogelijk te versnipperen.
Trappen aan weerszijden van de hoofdoverspanning vergroten zowel veiligheid als comfort voor voetgangers. Zij hebben zo een kortere route. Daarnaast voorkomt de scheiding van fietsers en voetgangers op de hellingbanen onveilige verkeerssituaties.
Meer informatie: Projectpagina
Fietsbrug Nigtevecht
Inpassing
De boogbrug van ipv Delft over het Amsterdam-rijnkanaal is optimaal afgestemd op de omgeving. Het is transparant, slank en eenvoudig. Met name de inpassing van de hellingbanen van de fietsbrug, die vanwege de vereiste doorvaarthoogte van 10 meter een aanzienlijke lengte hebben, vormde een uitdaging. Aan de ene zijde ligt de hellingbaan op poten parallel aan het kanaal, zodat gebruikers uitzicht hebben over de nieuwe natuur-stapstenen langs het kanaal. De hellingbaan aan de oostkant is compact, om het vrije uitzicht behouden en het landschap zo min mogelijk te versnipperen.
Trappen aan weerszijden van de hoofdoverspanning vergroten zowel veiligheid als comfort voor voetgangers. Zij hebben zo een kortere route. Daarnaast voorkomt de scheiding van fietsers en voetgangers op de hellingbanen onveilige verkeerssituaties.
Meer informatie: Projectpagina
Fietsbrug Nigtevecht
Inpassing
De boogbrug van ipv Delft over het Amsterdam-rijnkanaal is optimaal afgestemd op de omgeving. Het is transparant, slank en eenvoudig. Met name de inpassing van de hellingbanen van de fietsbrug, die vanwege de vereiste doorvaarthoogte van 10 meter een aanzienlijke lengte hebben, vormde een uitdaging. Aan de ene zijde ligt de hellingbaan op poten parallel aan het kanaal, zodat gebruikers uitzicht hebben over de nieuwe natuur-stapstenen langs het kanaal. De hellingbaan aan de oostkant is compact, om het vrije uitzicht behouden en het landschap zo min mogelijk te versnipperen.
Trappen aan weerszijden van de hoofdoverspanning vergroten zowel veiligheid als comfort voor voetgangers. Zij hebben zo een kortere route. Daarnaast voorkomt de scheiding van fietsers en voetgangers op de hellingbanen onveilige verkeerssituaties.
Meer informatie: Projectpagina
Fietsbrug Nigtevecht
Inpassing
De boogbrug van ipv Delft over het Amsterdam-rijnkanaal is optimaal afgestemd op de omgeving. Het is transparant, slank en eenvoudig. Met name de inpassing van de hellingbanen van de fietsbrug, die vanwege de vereiste doorvaarthoogte van 10 meter een aanzienlijke lengte hebben, vormde een uitdaging. Aan de ene zijde ligt de hellingbaan op poten parallel aan het kanaal, zodat gebruikers uitzicht hebben over de nieuwe natuur-stapstenen langs het kanaal. De hellingbaan aan de oostkant is compact, om het vrije uitzicht behouden en het landschap zo min mogelijk te versnipperen.
Trappen aan weerszijden van de hoofdoverspanning vergroten zowel veiligheid als comfort voor voetgangers. Zij hebben zo een kortere route. Daarnaast voorkomt de scheiding van fietsers en voetgangers op de hellingbanen onveilige verkeerssituaties.
Meer informatie: Projectpagina
Fietsbrug Nigtevecht
Inpassing
De boogbrug van ipv Delft over het Amsterdam-rijnkanaal is optimaal afgestemd op de omgeving. Het is transparant, slank en eenvoudig. Met name de inpassing van de hellingbanen van de fietsbrug, die vanwege de vereiste doorvaarthoogte van 10 meter een aanzienlijke lengte hebben, vormde een uitdaging. Aan de ene zijde ligt de hellingbaan op poten parallel aan het kanaal, zodat gebruikers uitzicht hebben over de nieuwe natuur-stapstenen langs het kanaal. De hellingbaan aan de oostkant is compact, om het vrije uitzicht behouden en het landschap zo min mogelijk te versnipperen.
Trappen aan weerszijden van de hoofdoverspanning vergroten zowel veiligheid als comfort voor voetgangers. Zij hebben zo een kortere route. Daarnaast voorkomt de scheiding van fietsers en voetgangers op de hellingbanen onveilige verkeerssituaties.
Meer informatie: Projectpagina
Fietsbrug Nigtevecht
Inpassing
De boogbrug van ipv Delft over het Amsterdam-rijnkanaal is optimaal afgestemd op de omgeving. Het is transparant, slank en eenvoudig. Met name de inpassing van de hellingbanen van de fietsbrug, die vanwege de vereiste doorvaarthoogte van 10 meter een aanzienlijke lengte hebben, vormde een uitdaging. Aan de ene zijde ligt de hellingbaan op poten parallel aan het kanaal, zodat gebruikers uitzicht hebben over de nieuwe natuur-stapstenen langs het kanaal. De hellingbaan aan de oostkant is compact, om het vrije uitzicht behouden en het landschap zo min mogelijk te versnipperen.
Trappen aan weerszijden van de hoofdoverspanning vergroten zowel veiligheid als comfort voor voetgangers. Zij hebben zo een kortere route. Daarnaast voorkomt de scheiding van fietsers en voetgangers op de hellingbanen onveilige verkeerssituaties.
Meer informatie: Projectpagina
Fietsbrug Nigtevecht
Inpassing
De boogbrug van ipv Delft over het Amsterdam-rijnkanaal is optimaal afgestemd op de omgeving. Het is transparant, slank en eenvoudig. Met name de inpassing van de hellingbanen van de fietsbrug, die vanwege de vereiste doorvaarthoogte van 10 meter een aanzienlijke lengte hebben, vormde een uitdaging. Aan de ene zijde ligt de hellingbaan op poten parallel aan het kanaal, zodat gebruikers uitzicht hebben over de nieuwe natuur-stapstenen langs het kanaal. De hellingbaan aan de oostkant is compact, om het vrije uitzicht behouden en het landschap zo min mogelijk te versnipperen.
Trappen aan weerszijden van de hoofdoverspanning vergroten zowel veiligheid als comfort voor voetgangers. Zij hebben zo een kortere route. Daarnaast voorkomt de scheiding van fietsers en voetgangers op de hellingbanen onveilige verkeerssituaties.
Meer informatie: Projectpagina
Tunnelverlichting Fietstunnel - Alkmaar
- Tags:
- beton
- fiets infrastructuur
- mensen
Tunnelverlichting Fietstunnel - Alkmaar
- Tags:
- beton
- fiets infrastructuur
- mensen
Tunnelverlichting Fietstunnel - Alkmaar
- Tags:
- beton
- fiets infrastructuur
- mensen
Hovenring fiets infrastructuur, Eindhoven, ontwerp door ipv Delft
Hovenring fiets infrastructuur, Eindhoven, ontwerp door ipv Delft
Hovenring fiets infrastructuur, Eindhoven, ontwerp door ipv Delft
Hovenring fiets infrastructuur, Eindhoven, ontwerp door ipv Delft
SBE.01_137_vervanging-Bergwijkbrug-Merelbeke-ontwerp-ipvDelft
- Tags:
- beton
- verkeersbruggen
- water